wtorek, 17 marca 2009

górole górole .... !

korzystając z dobrodziejstw urlopu przewertowałem strony UCI i poszperałem w składach poszczególnych teamów. Jeśli chodzi o team'y szosowe to jestem jako tako oblatany... ale dziś postawiłem sobie wyzwanie i postaram się przybliżyć zarówno sobie i Wam tych zawodników i zawodniczki na których w tym sezonie skierowane będą oczy widzów pucharu świata.

MAMMOTH RACING TEAM (MMT) - CRO
GLAVOCEVIC Marko (Team Manager)

BRAJKOVIC Ivan
HOHNJEC Mario
KALDI Vedran
KLACINSKI Nikola
PRELOGOVIC Leon
RADACIC Andrea
TOPOL Berislav

team jest dośc młody składem , moją uwagę przykuł ivan brajković , z informacji jakie udało mi się uzyskać jest to brat janeza brajkovica jednego z bardziej pracowitych ludzi armstronga , jeśli talent ma podobny to za rok - dwa może być o nim głośno.


MERIDA BIKING TEAM (MBT) - CZE
VLACH Lukas (Team Manager)

CINK Ondrej
FRIEDL Jiri
JOBANEK Jan
SOUKUP Christoph
UHLARIKOVA Katarina

Co ciekawe asystentem managera tego teamu jest dobrze znany z tras TdP Jan Svorada.
Team wyróżniłem na swojej liście jeszcze ze względu na to, że są to nasi sąsiedzie i na pewno będziemy obserwować ich na zawodach w naszym kraju... Kojarzę skądś nazwisko Soukup - bodajże z naszych etapówek gdzieś z góry klasyfikacji generalniej.

CEMELORCA-TREK-LORCA TALLER DEL TIEMPO (CTL) - ESP
VILAR LOPEZ Juan Antonio

GARCIA ARTIGUES Margarita
LOPEZ PALLARES Francisco
LOZANO RIBA David
MANTECON GUTIERREZ Sergio
SANTANYES MURILLO Sandra
TRUJILLO HERNANDEZ Juan Pedro

Juan Pedro to zdecydowany lider tego teamu - na pewno często obejrzymy go włączającego się do walki o czołowe pozycje w zawodach pucharu swiata.


MASSI (MAS) - ESP
GOMEZ AYALA Manuel (Team Manager)

FULLANA RIERA Margarita
GASCO Dario Alejandro
GUARDIA PASCUAL Bernat
NUNEZ BATICON Israel
OULEGO MORENO Ivan
PERAUD Jean-Christophe
VILLAR ARGENTE Anna

Ta drużyna będzie firmowana dwoma nazwiskami - Fullana i Peraud. Margerita to jedna z konkurentek Wloszczowskiej w walce o najważniejsze trofeum sezonu, co pokaże sezon poolimpijski ? rozprężenie wygranych ? zawzięcie przegranych ? walka może być ciekawa :)

ORBEA (ORB) - ESP
BARANDIARAN José Ignacio (Team Manager)

ABSALON Julien
LEJARRETA ERRASTI Inaki
RUZAFA CUETO Ruben

No tutaj jakby wszelkie słowa są zbędne. Absalon to marka i tyle... dziwi mnie tylko polityka hiszpańskiej drużyny, ale wynika to tylko z mojej niechęci do francuskich kolarzy.


MULTIVAN MERIDA BIKING TEAM (MMB) - GER
ROTTLER Andreas (Team Manager)

DAHLE FLESJAA Gunn-Rita
GEHBAUER Robert
GENZE Hannes
HERMIDA RAMOS José Antonio
KASS Jochen
MILATZ Moritz
NAEF Ralph
VAN HOUTS Rudi

Galacticos! tak sobie pomyślałem jak zobaczyłem ten skład. Nazwiska same się rzucają do oczu jak w czasach wielkiego Realu Madryt, można powiedzieć że nazwiska się nie ścigają , ale tutaj pozostałbym spokojnym.


TOPEAK ERGON RACING TEAM (TER) - GER
JUCKWER Dirk (Team Manager)

KALENTIEVA Irina
KURSCHAT Wolfram
LAKATA Alban

Coś mi się wydaję, że rywalizacja kobiet będzie zdecydowanie bardziej ciekawa niż mężczyzn....


CCC POLKOWICE (CCC) - POL
PIATEK Andrzej (Team Manager)

DAWIDOWICZ Aleksandra
SADLECKA Magdalena
WLOSZCZOWSKA Maja


Dla mnie to jeden wielki znak zapytania, zobaczymy co wyjdzie z teamowych roszad... ccc lubi szarpane tempo - a to szosa a to mtb.... wszystko budowane na starych zawodnikach.... nigdy pomarańczy jakoś nie lubiłem.


JBG-2 PROFESSIONAL MTB TEAM (JBG) - POL
PIERWOCHA Tomasz (Team Manager)

BRZOZKA Adrian
BRZOZKA Piotr
GALINSKI Marek
OSICKI Kornel
SZAFRANIEC Anna


Moim zdaniem mądrze poskładany team, wartościowa młodzież , a także doświadczenie.


FORMAT-UDMURTIA (FUD) - RUS
KAMSKAYA Anna (Team Manager)


BELOKRYLOV Alexey
IVANOV Timofei
KOROLEV Anton
LOGINOV Vladimir
PECHENIN Evgeniy
VASILYEV Boris

to dobrzy znajomi z tras bph gpx , w tym roku pewnie też narobią tam "bałaganu"


SPECIALIZED FACTORY RACING (SFR) - USA
BEHAN Bobby (Team Manager)


ALVAREZ DE LARA LUCAS Rafael
BYBERG Lene
SAUSER Christoph
STANDER Burry
WELLS Todd

hmm... memory - five - sauser.... i wszystko jasne


Nie wymieniłem tu wszystkich.... zestawienie jest czysto subiektywne. Liczę na Polaków będę kibicował im cały sezon... Mimo wszystko uważam że MTB mocno trzyma się w naszym kraju - mamy dwa teamy na wysokim poziomie, dla przykładu Rosja ma tylko jeden, chwała za to polskim kolarzom, że nie zdecydowali się startować w barwach zagranicznych ekip.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz